Minőségpolitika
Az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány, valamint a Vasúti Minőségirányítási Rendszer (VMR v4.0) követelményrendszer szerinti minőségirányítási rendszerünk kiépítésének, fenntartásának és folyamatos fejlesztésének célja, hogy vállalkozásunk irányított belső folyamatai javítsák a vasúti-pályaépítés és fenntartás területén elfoglalt piaci helyzetünket. Ezért minőségpolitikánk szerves része üzleti stratégiánknak, tartalmazza elkötelezettségünket a környezet-, és vagyonvédelem, a munkatársak egészségének, munkakörülményeinek, munkabiztonságának védelmére, a minősített beszállítók alkalmazására, valamint a technológiák, munkafolyamatok betartására vonatkozóan.
A vezetőség az alábbiak szerint nyilvánítja ki a szervezetnek a minőségre és stratégiára vonatkozó általános szándékát és irányvonalát:
Tervezett minőség fenntartása és folyamatos fejlesztése szabályozott folyamatokkal.
Reagáló képesség a piaci kihívásokra.
Innovációk, melyek megrendelői igényekhez igazodnak.
Megelégedett vevők és beszállítók, akikkel jó partneri viszonyra törekszünk.
Auditok által folyamatosan felülvizsgált minőségpolitika és minőségcélok.
Naponta tudatosított, a vevői és jogszabályi és egyéb szabályozó követelmények és a minőségpolitika teljesítésének fontossága a munkatársak körében.
A minőségpolitika megvalósulása érdekében:
A cégben közreműködőknek feladata és felelőssége tisztázott és mindenki számára érthető.
A vezetőség biztosítja a szükséges erőforrásokat, és rendszeres átvizsgálásokat végez a minőségcélok megvalósítása érdekében.
A minőség iránti elkötelezettség fokozása érdekében a munkatársakat bevonja a célok kitűzésébe és a döntéshozatalba, gondoskodik a képzésről, bátorítást ad az innovációhoz, megkönnyíti a nyílt kölcsönös kommunikációt, ezzel biztosítja az eredményes csoportmunka feltételeit.